4 17 808x454

امریکہ کی جانب سے 30 لاکھ “موڈرنا” ویکسین کی خوراکیں پاکستان پہنچ گئیں۔۔

26 views

اسلام آباد میں امریکی سفارت خانے کی جانب سے امریکہ سے موڈرنہ ویکسین کی تین ملین خوراکیں موصول ہوئیں ، جو کہ کووایکس سہولت اور یونیسیف کے اشتراک سے عطیہ کی گئیں۔

صبحین عماد

تفصیلات کے مطابق  یہ عطیہ ان 80 ملین خوراکوں کا حصہ تھا جو امریکہ دنیا کے ساتھ محفوظ اور موثر ویکسینوں تک مساوی عالمی رسائی کی سہولت کے لیے بانٹ رہا ہے ، جو کہ COVID-19 وبائی مرض کے خاتمے کے لیے ضروری ہیں۔

اس موقع پر گفتگو کرتے ہوئے وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے صحت ڈاکٹر فیصل سلطان نے کہا کہ گزشتہ تین دنوں میں پاکستان نے ریکارڈ ویکسین جابس کا انتظام کیا جس کا مقصد اس سال کے آخر تک 70 فیصد آبادی کو ٹیکہ لگانا ہے۔

یہ کھیپ پیر 26 جولائی کو اسلام آباد پہنچی تھی جبکہ اسے اب باضابطہ طور پر پاکستانی حکومت کے حوالے کیا گیا۔ اس سے قبل پاکستان کو امریکہ سے موڈرنہ ویکسین کی ڈھائی لاکھ خوراکیں موصول ہوئی تھیں جو کہ ڈاکٹر فیصل کے مطابق اسلام آباد اور واشنگٹن کے مضبوط تعلقات کا ثبوت ہیں۔

سفارت خانے کے بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ جیسا کہ صدر بائیڈن نے کہا ہے ، امریکہ ویکسینیشن کی بین الاقوامی کوششوں کے لیے وہی عجلت لانے کے لیے پرعزم ہے جس کا ہم نے گھر پر مظاہرہ کیا ہے۔

امریکی سفارت خانے کی انچارج اینجلا پی ایجیلر نے کہا: “ان تین ملین خوراکوں کی آمد ان 25 لاکھ خوراکوں کے علاوہ ہے جو امریکہ نے اس مہینے کے شروع میں پاکستانی عوام کو عطیہ کی تھی۔”

بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ امریکہ نے پاکستانی حکومت کے ساتھ اپنی شراکت کے ذریعے کوویڈ 19 میں 50 ملین ڈالر سے زیادہ کی امداد فراہم کی ہے۔

علیحدہ طور پر ، پاکستان نے کووایکس کوشش کے حصے کے طور پر مئی سے اب تک ایسٹرا زینیکا ویکسین کی 2.4 ملین خوراکیں حاصل کی ہیں۔

source: media reports

مصنف کے بارے میں

راوا ڈیسک

راوا آن لائن نیوز پورٹل ہے جو تازہ ترین خبروں، تبصروں، تجزیوں سمیت پاکستان اور دنیا بھر میں روزانہ ہونے والے واقعات پر مشتمل ہے

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your email address will not be published. Required fields are marked *