6 11 808x454

بھارتی کپتان ویرات کوہلی نے کپتانی چھوڑنے کا اعلان کردیا

26 views

ہندوستانی کپتان ویرات کوہلی نے رواں سال نومبر میں ہونے والے آئی سی سی ٹی 20 ورلڈ کپ کے بعد ٹی ٹوئنٹی کی کپتانی چھوڑنے کا فیصلہ کرلیا۔

صبحین عماد

کوہلی نے ٹوئٹر پر ایک بیان میں  T20 کپتانی چھوڑنے کے اپنے فیصلے کی وضاحت کی۔ ہندوستانی کپتان نے کہا کہ انہیں ملک کے لیے تینوں فارمیٹ کھیلنے کے لیے خود کو جگہ دینے کی ضرورت ہے۔

کوہلی نے ایک بیان میں کہا ، “میں خوش قسمت رہا ہوں کہ میں نہ صرف ہندوستان کی نمائندگی کرتا ہوں بلکہ ہندوستانی کرکٹ ٹیم کو اپنی انتہائی صلاحیتوں کی طرف لے جاتا ہوں۔ میں ان سب کا شکریہ ادا کرتا ہوں جنہوں نے ہندوستانی کرکٹ ٹیم کے کپتان کی حیثیت سے میرے سفر میں میرا ساتھ دیا۔”

“میں ان کے بغیر یہ کام نہیں کر سکتا تھا –کھلاڑی، سپورٹ اسٹاف ، سلیکشن کمیٹی ، میرے کوچ ، اور ہر وہ ہندوستانی جس نے ہمارے جیتنے کی دعا کی۔

 انہوں نے مزید کہا کہ کام کے بوجھ کو سمجھنا ایک بہت اہم چیز ہے اور پچھلے 8-9 سالوں میں بہت زیادہ کام کے بوجھ کو دیکھتے ہوئے تمام 3 فارمیٹ کھیلنے اور گزشتہ 5-6 سالوں سے باقاعدگی سے کپتانی کرتے ہوئے ، مجھے لگتا ہے کہ مجھے خود کو آرام دینے کی ضرورت ہے۔

 تاکہ ٹیسٹ اور ون ڈے کرکٹ میں ٹیم کی قیادت کرنے کے لیے مکمل طور پر تیار رہ سکوں۔ میں نے بطور ٹی 20 کپتان اپنے وقت میں ٹیم کو سب کچھ دیا ہے اور میں بطور بیٹسمین آگے بڑھتے ہوئے ٹی 20 ٹیم کے لیے ایسا کرتا رہوں گا۔

کوہلی نے کہا کہ وہ ہیڈ کوچ روی شاستری اور اوپننگ بیٹسمین روہت شرما سے بات چیت کے بعد اپنے فیصلے پر پہنچے۔ “یقینا، ، اس فیصلے پر پہنچنے میں کافی وقت لگا۔ بہت غور و فکر اور اپنے قریبی لوگوں کے ساتھ بات چیت کے بعد ، روی بھائی اور روہت ، جو کہ لیڈرشپ گروپ کا لازمی حصہ رہے ہیں ، میں نے اپنے عہدے سے سبکدوش ہونے کا فیصلہ کیا ہے۔

انہوں نے مزید کہا ، “میں نے سکریٹری مسٹر جے شاہ اور بی سی سی آئی کے صدر مسٹر سورو گنگولی کے ساتھ تمام سلیکٹرز کے ساتھ بھی بات کی ہے۔ میں اپنی بہترین صلاحیت کے مطابق ہندوستانی کرکٹ اور بھارتی ٹیم کی خدمت جاری رکھوں گا

اب دیکھنا تو یہ ہے کہ اس فیصلے کے بعد بھارتی کرکت ٹیم کی قیادت کس کے ہاتھ میں آتی ہے اور وہ کس طرح ٹیم کو مینج کرتے   ہیں اسی لیے ابھی کچھ بھی کہنا قبل از وقت ہوگا

واضح رہے کہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں پاکستان اور بھارت 24 اکتوبر کو گروپ مرحلے میں آمنے سامنے ہوں گے۔ ٹورنامنٹ 17 اکتوبر سے شروع ہوگا ، فائنل 14 نومبر کو دبئی میں کھیلا جائے گا۔

source: media reports
content: sabheen ammad

مصنف کے بارے میں

راوا ڈیسک

راوا آن لائن نیوز پورٹل ہے جو تازہ ترین خبروں، تبصروں، تجزیوں سمیت پاکستان اور دنیا بھر میں روزانہ ہونے والے واقعات پر مشتمل ہے

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your email address will not be published. Required fields are marked *