2 30 808x454

سرکاری ملازمین کے لیے ہاؤسنگ اسکیم کا افتتاح۔۔۔ شکریہ کپتان

58 views

وزیراعظم عمران خان نے منگل کو سرکاری ملازمین کے لیے ہاؤسنگ اسکیم کا افتتاح کردیا،جس کے تحت 28 ہزار رہائشی یونٹس تعمیر کیے جائیں گے۔

ترتیب و تدوین: صبحین عماد 

وزیر اعظم نے اسلام آباد میں پاکستان ہاؤسنگ اتھارٹی (PHA) آفیسرز ریذیڈنشیا کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ حکومت سبسڈی کی فراہمی اور ہاؤس فنانسنگ پر سود کی شرح میں کمی کے ذریعے تنخواہ دار اور کم آمدنی والے طبقے کے لیے سستی ہاؤسنگ یونٹس کی تعمیر میں سہولت فراہم کر رہی ہے۔

سرکاری خبر رساں ایجنسی اے پی پی کے مطابق اس منصوبے کا تصور 2008 میں کیپٹل ڈویلپمنٹ اتھارٹی (سی ڈی اے) کی جانب سے فراہم کردہ 90 ایکڑ اراضی پر کیا گیا تھا۔ منصوبے کی کل لاگت 6.5 بلین روپے تھی جو کہ تین کیٹیگریز میں 588 گرے اسٹرکچر ہاؤسنگ یونٹس پر مشتمل ہے۔

پاکستان کے شہریوں کو پناہ گاہیں فراہم کرنے کے وزیر اعظم کے وژن کی روشنی میں 2018 میں رکے ہوئے منصوبے پر ایک مکمل فزیکل ورک شروع کیا گیا۔ اس پروجیکٹ میں 88 کمرشل شاپس، 66 اپارٹمنٹس، کمیونٹی سینٹر وغیرہ بھی شامل ہیں جن میں تمام بنیادی سہولیات موجود ہیں۔

افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ تعمیرات کا شعبہ ملکی معیشت کو فروغ دینے کی صلاحیت رکھتا ہے اور اس نے اس شعبے سے وابستہ کم از کم 30 صنعتوں کی ترقی کی راہ کو اجاگر کیا۔

انہوں نے کہا کہ گزشتہ دو سالوں کے دوران ان کی حکومت کی پالیسیوں کی وجہ سے تعمیراتی شعبے میں تیزی دیکھنے میں آئی ہے۔ تاہم، انہوں نے اعتراف کیا کہ سپلائی چین میں رکاوٹ کی وجہ سے ”سپر کموڈٹی سائیکل” کی وجہ سے حال ہی میں اسٹیل اور سیمنٹ کی فروخت میں کمی آئی ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ کوویڈ 19 کی وبا کے باوجود پاکستان میں دولت کی تخلیق میں تیزی سے اضافہ ہوا ہے اور گزشتہ مالی سال کے دوران ملک کی مجموعی گھریلو پیداوار (جی ڈی پی) میں 5.37 فیصد اضافہ ہوا ہے۔

یہ تسلیم کرتے ہوئے کہ ملک میں افراط زر کی وجہ سے تنخواہ دار طبقے کو سب سے زیادہ نقصان پہنچا ہے، انہوں نے کہا کہ کارپوریٹ اور زراعت سمیت دیگر شعبوں کی ڈسپوزایبل آمدنی میں اضافہ ہوا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ ”ورلڈ بینک کی رپورٹ نے تصدیق کی ہے کہ ملک میں غربت کم ہوئی ہے کیونکہ ہم نے کوویڈ لاک ڈاؤن کے دوران تعمیراتی صنعت بند نہیں کی اور ملک کے کسانوں کی مدد کی۔

بلومبرگ کی رپورٹ کا حوالہ دیتے ہوئے، وزیر اعظم نے کہا کہ ملک کی معیشت اوپر کی جانب گامزن ہے اور معاشی حالت بہتر ہوتی رہے گی،برآمدات، ترسیلات زر اور ٹیکس کی وصولی اب تک کی بلند ترین سطح ہے۔

مصنف کے بارے میں

راوا ڈیسک

راوا آن لائن نیوز پورٹل ہے جو تازہ ترین خبروں، تبصروں، تجزیوں سمیت پاکستان اور دنیا بھر میں روزانہ ہونے والے واقعات پر مشتمل ہے

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your email address will not be published. Required fields are marked *