7 22 808x454

قومی اسمبلی کے اسپیکر کے فیصلے نے نئی بحث کو چھیڑ دی

122 views

پارلیمنٹ کے ایوان زیریں کا اجلاس مقررہ مدت سے باہر بلانے کے قومی اسمبلی کے اسپیکر کے فیصلے نے آئین کے آرٹیکل 254 کے دائرہ کار پر بحث کو جنم دیا ہے۔

 یہ آرٹیکل 95 کے تحت ووٹنگ کی درخواست کی گئی اہم نشست کو ملتوی کرنے کا جواز فراہم کرتا ہے۔ وزیراعظم کے خلاف عدم اعتماد کی قرارداد

جہاں اپوزیشن جماعتوں سے تعلق رکھنے والے آئینی ماہرین کا اصرار ہے کہ اسپیکر کا قومی اسمبلی کا اجلاس موخر کرنے کا فیصلہ سنگین غداری کے مترادف ہے۔

18ویں آئینی ترمیم کی تصنیف کرنے والی آئینی اصلاحات کمیٹی کی سربراہی کرنے والے سینیٹر رضا ربانی کے مطابق،’’1973 کے آئین کا آرٹیکل 254 ایک عام شق ہے، جب کہ آرٹیکل 95 ایک مخصوص شق ہے جس میں پارلیمنٹ کے اجلاس کو مقررہ مدت میں بلانے کی ضرورت 14 دن کی مدت ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ طے شدہ قانون ہے کہ ایک عام شق پر ایک مخصوص شق غالب ہوگی اور اسپیکر کی جانب سے 14 دن کے اندر ایوان کو طلب نہ کرنا آئین کی صریح خلاف ورزی ہے۔

ان کے بقول، آرٹیکل 254 کا سہارا آئینی شق کی خلاف ورزی کے عمل کو معاف نہیں کرتا، بلکہ صرف اس ایکٹ کا احاطہ کرتا ہے جو مقررہ مدت ختم ہونے کے بعد انجام دیا جاتا ہے۔

اس سے قبل وزیراعظم کے مشیر برائے پارلیمانی امور ڈاکٹر بابر اعوان نے اسپیکر کے 25 مارچ کو اجلاس بلانے کے فیصلے کا دفاع کرتے ہوئے کہا تھا کہ یہ آئین کے مطابق ہے۔

انہوں نے آئین کے آرٹیکل 254 کا حوالہ دیا تھا، جس میں کہا گیا ہے کہ ’’جب کسی چیز کو کسی خاص مدت کے اندر کرنے کی ضرورت ہوتی ہے لیکن ایسا نہیں ہوتا ہے، تو اس عمل یا چیز کو انجام دینا صرف اس لیے ناجائز یا غیر موثر نہیں ہو جاتا کہ یہ اس کے اندر نہیں کیا گیا تھا۔

لیکن ربانی کے خیال میں، آرٹیکل 54 کے تحت قومی اسمبلی کے اجلاس کی درخواست، جسے آرٹیکل 95 کے ساتھ پڑھا گیا ہے (جو عدم اعتماد کے ووٹ سے متعلق ہے)، اسپیکر پر یہ ذمہ داری ڈالتا ہے کہ وہ اس بات کو یقینی بنائے کہ وہ اس سے پہلے ایوان کو طلب کریں۔

ان کے الفاظ میں مقررہ مدت میں ایوان کو طلب نہ کر کے اسپیکر نہ صرف آئین کی خلاف ورزی کر رہے ہیں بلکہ پارلیمنٹ اور اس کے ارکان کا استحقاق بھی پامال کر رہے ہیں۔

سینیٹر ربانی کا کہنا تھا کہ اسپیکر نے ایک طرح سے آرٹیکل 54 کے تحت انہیں دیئے گئے اختیارات سے دستبردار کر دیا ہے جس سے وہ تعلق رکھتے ہیں۔

مصنف کے بارے میں

راوا ڈیسک

راوا آن لائن نیوز پورٹل ہے جو تازہ ترین خبروں، تبصروں، تجزیوں سمیت پاکستان اور دنیا بھر میں روزانہ ہونے والے واقعات پر مشتمل ہے

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your email address will not be published. Required fields are marked *