hypertension 808x454

ہائپر ٹینشن کیا آپ کا پارہ بھی ہائی رہتا ہے؟

49 views

کیا آپ ہائپر ٹینشن کے مریض ہیں یا پھر آپ  کا پارہ بھی ہائی رہتا ہے تو پھر اس مضمون کو آپ کو ضرور پڑھنا چاہیے ۔

کیا آپ جانتے ہیں جب  کسی کو ہائی بلڈ پریشر ہوتا ہے  تو اس کا مطلب ہے کہ اس کا خون شریان کی دیواروں کے خلاف بہت زیادہ طاقت کے ساتھ پمپ کررہا ہے۔ یہ حالت بالآخر دل کی بیماری ، فالج ، یا دوسرے دل کی حالت کا سبب بن سکتی ہے۔

 پاکستان ہائپر ٹینشن لیگ نامی طبی تنظیم کے مطابق ہر 20 میں سے نو سے بھی زائد پاکستانیوں کو ہائی بلڈ پریشر کی طبی حالت کا سامنا ہے اور ایسے شہریوں میں نوجوانوں کا تناسب ماضی کے مقابلے میں اب زیادہ ہو چکا ہے۔

بہت سے لوگوں کو نہیں معلوم  کہ ہائی بلڈ پریشر کی  علامات کیا ہیں اور ان کا بلڈ پریشر ان کے دل کو نقصان پہنچارہا ہوتا ہے اسی وجہ سے اسے ‘خاموش قاتل’ کہا جاتا ہے۔

صحت مند زندگی کے لیے  بلڈ پریشر کو  قابو میں رکھنا ضروری ہے  مناسب غذا اور صحت مند طرز زندگی کے ساتھ قابو رکھا جاسکتا  ہے

مناسب  بلڈ پریشر کیا ہے؟

طبی ماہرین کے مطابق مناسب 120 120/80 ہونا چاہئے

بلڈ پریشر کی  خطرناک سطح کیا ہے؟

ہائی بلڈ پریشر 130/80 یا اس سے زیادہ  سے شروع ہوتا ہے۔ دوسرا مرحلہ ، یا بدترین ڈگری ، 140/90 اور اس سے اوپر ہے۔ اگر بلڈ پریشر کی بالائی حد 180 سے زیادہ ہے تو ،  یہ واقعی خطرناک ہے ، جس سے فوری طور پر دل کا دورہ پڑنے ، دل کی خرابی ، یا فالج کا امکان بڑھ جاتا ہے۔

 اپنا بلڈ پریشر کم کرنے کے لئے کیا کھا نا چاہیے 

دل کی صحت کے لئے دراصل ایک مخصوص غذا تیار کی گئی ہے جسے DASH Diet کہا جاتا ہے۔  ڈاکٹر وسبورن کا کہنا ہے کہ ڈیش ڈائیٹ میں میگنیشیم ، پوٹاشیم ، اور کیلشیئم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ اس میں مندرجہ ذیل غذا شامل ہے

  • سبزیاں
  • سارا اناج
  • ایوکاڈوس
  • کیلے
  • پالک
  • نٹ اور بیج
  • کیفر
  • اعتدال میں ڈارک چاکلیٹ

 بلڈ پریشر کم کرنے کے لئے کیا کرنا چاہیے 

طرز زندگی میں مناسب ردوبدل کے ساتھ بلڈ پریشر کوکم کیا جاسکتا ہے  جیسا کہ

  • ورزش: جسمانی سرگرمی کو اپنے روزمرہ کے معمول کا حصہ بنائیں۔
  • وزن میں کمی : ڈاکٹر ڈی پیلما کا کہنا ہے کہ صرف دو پاؤنڈ کم کرنے  سے سسٹولک بلڈ پریشر کو کم کیا جاسکتا ہے۔ عام طور پر ، اگر کوئی اپنے جسمانی وزن کا پانچ  فیصد تک کم کرلیتا  ہے  تو  اس کا بلڈ پریشر پر نمایاں اثر پڑے گا۔
  • تمام نیکوٹین سے پرہیز کریں:  نیکوٹن  کی تمام شکلوں پر چھوڑیں ، جیسے تمباکو نوشی ، واپنگ ، پیچ اور چبانے۔
  • منشیات سے پرہیز کریں: تفریحی دوائیں آپ کی زندگی کے ہر دوسرے حصے کے علاوہ آپ کے بلڈ پریشر کو بھی متاثر کرسکتی ہیں۔
  • اپنی دوائیں مانیٹر کریں: کچھ دوائیں اور سپلیمنٹس بلڈ پریشر کی دوائیوں کی تاثیر کو تبدیل کرسکتے ہیں۔
  • ذہانت پر عمل کریں: اس کے ساتھ دباؤ اور آپ کے بلڈ پریشر کو کم کریں۔ جب آپ اپنا بلڈ پریشر بڑھتا ہوا محسوس کرتے ہو تو سانس لینے کی گہری مشقیں آزمائیں۔

بلڈ پریشر کو جلدی کیسے کم کریں

پہلی اور سب سے اہم بات ، اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ کو ہائی بلڈ پریشر جیسے فالج ، دل کا دورہ پڑنے ، یا کسی اور طرح کی پریشانی ہو رہی ہے تو ، فوری طور پر طبی امداد طلب کریں۔ ان جیسے مسائل کو خود حل کرنے کی کوشش نہ کریں

بصورت دیگر ، جب آپ محسوس کرتے ہیں کہ آپ کا بلڈ پریشر بہت زیادہ ہوسکتا ہے اور آپ اسے جلدی سے کم کرنا چاہتے ہیں تو ، ڈاکٹر وسبورن نے پرسکون ہونے کا مشورہ دیا۔ آپ جو کر رہے ہیں اسے روکیں اور بیٹھ جائیں۔ کچھ گہری سانسیں لیں۔

اگر آپ کو معلوم ہوتا ہے کہ اس سے مدد نہیں ملتی ہے تو اپنے ڈاکٹر کو کال کریں۔ اگر یہ مستقل مسئلہ ہے تو ، ورزش کرنے اور اپنی غذا میں تبدیلی کرنے کی کوشش کریں۔

 عوامی سطح پر صحت بخش غذائی عادات کی حوصلہ افزائی کرنا بہت ضروری ہے کیونکہ اس وقت  پاکستان میں 46 فیصد سے زائد شہری بلند فشار خون کا شکار ہیں۔  ہائی بلڈ پریشر کے  بارے میں عوام کو آگاہی دینا وقت کی ضرورت ہے ۔

مصنف کے بارے میں

راوا ڈیسک

راوا آن لائن نیوز پورٹل ہے جو تازہ ترین خبروں، تبصروں، تجزیوں سمیت پاکستان اور دنیا بھر میں روزانہ ہونے والے واقعات پر مشتمل ہے

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Your email address will not be published. Required fields are marked *